+ dodaj ogłoszenie Wesele

Potrzebuje: Szukam Partnerki na Wesele

Miasto: Poznań
Dodano: 15 czerwca 2017
Poszukuje partnerki na wesele które odbedzie się 19 sierpnia , zainteresowana napisz na e-mail mateuszwysocki@wp.pl mam 23 lat 190 cm

Oferuje: partner na wesele dla dziewczyny ;) zapraszam :)

Miasto: Kraków
Dodano: 15 czerwca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl WOLNY TERMIN 17-18 CZERWCA !

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Miasto: Katowice
Dodano: 15 czerwca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl WOLNY TERMIN 17-18 CZERWCA !

Potrzebuje: Partner na wesele

Miasto: Warszawa
Dodano: 15 czerwca 2017
Poszukuje partnera na wesele w sobotę 17.06 pod Warszawą.Zapewniam zabawę w miłym towarzystwie i dużo tanca;)) jestem wysoka wiec szukam kogoś powyżej 180 cm ;) spontaniczne i zdecydowane osoby poszukiwane!;))

Potrzebuje: Szukam Partnerki na Wesele

Miasto: Wołomin
Dodano: 15 czerwca 2017
Cześć, szukam partnerki na wesele 24 czerwca w okolicach warszawy (Wołomin), niestety moja partnerka rozmyśliła się z wesela.. Mam 22 lata 175cm wzrostu,szczupły,ciemny blond włosy, lubie tańczyć.Wiecej informacji najlepiej w prywatnych wiadomościach lub spotkaniu.Mam nadzieje ,ze bede mógł sie zrewanżować Email:magikk1@gmail.com

Potrzebuje: Potrzebuje partnera na wesele

Miasto: Głuchów
Dodano: 15 czerwca 2017
Poszukuje partnera na wesele we wrześniu, zainteresowany napisz na e-mail sylwia2916@op.pl Tylko w wieku 21 - 22 lat. Chciałam bym się spotkać przed weselem.

Oferuje: Poszukujęsz partnerki na wesele

Miasto: Głuchów
Dodano: 15 czerwca 2017
Jeżeli poszukujesz partnerki na wesele napisz na e-mail sylwia2916@op.pl Ale tylko jeśli masz 21 - 22 lat Jestem zainteresowana.

Oferuje: Pojde :)

Miasto: Skierniewice
Dodano: 15 czerwca 2017
OD ZARAZ!!!!!Kocham tańczyć i dobrze się bawić, uwielbiam weselne klimaty, kiedy jestem na parkiecie czuję, że żyję :D Jeżeli tylko przypadniemy sobie do gustu z przyjemnością zapewnię Ci swoje towarzystwo na weselu.. Ja jestem sympatyczną, radosną, otwartą, rozmowną i uśmiechniętą dziewczyną:-) Jeśli chcesz mnie bliżej poznać i przekonać się czy nadaje się na Twoją partnerkę weselną to zapraszam do korespondencji, proponuję też wymianę zdjęć i spotkanie zapoznawcze przed weselem:-) Moje oczekiwania to bezpieczeństwo transport oraz nocleg i oczywiście szampańska zabawa z Tobą do białego rana, ze swojej strony też mogę obiecać że zrobię wszystko co w mojej mocy byś świetnie się bawił;-) ..Informacje dodatkowe: Mam 183 wzrostu i 22 lat .czekam

Potrzebuje: Wesele 23 czerwca

Miasto: Ruda Śląska
Dodano: 15 czerwca 2017
Potrzebuje osoby towarzyszącej płci pięknej na 23 czerwca w Rudzie Śląskiej. Mam 32 lata, szczupły brunet. Jeśli jesteś zainteresowana, masz czas, lubisz tańczyć to zapraszam do kontaktu 730996502. Chętnie zrewanżuję się tym samym.

Potrzebuje: wesele

Miasto: Nowy Tomyśl
Dodano: 15 czerwca 2017
Hej.szukam miłej sympatycznej partnerki na wesele które od będzie się wrześniu mam 31 lat 184 cm wzrostu fccampnou@o2.pl

Potrzebuje: Szukam osoby towarzyszącej na wesele

Miasto: Kalisz
Dodano: 15 czerwca 2017
Hej:) Szukam dziewczyny, która zechce mi towarzyszyć na weselu 26 sierpnia. Coś o mnie mam 25 lat 186cm. wzrostu normalnej budowy ciała, lubię tańczyć i dobrze się bawić. Jeśli jesteś zainteresowana napisz na e-mail: tom1512@o2.pl

Potrzebuje: Wspólne spędzenie czasu

Miasto: Warszawa
Dodano: 14 czerwca 2017
Witam, zblizaja sie wakacje, wiecej czasu wolnego. Fajnie by bylo kogos poznac, kogos z kim bedzie mozna milo spedzic wakacje. Fajnie by bylo znalesc ekipe z ktora mozna by bylo wyjechac. Ja urlop zaczynam od 1 lipca i aktualnie posiadam brak planow, jezeli ktos jak ja, nie ma co ze soba zrobic, chce poznac nowa osobe, to prosze o wyslanie maila pod adres wesel12345@o2.pl. Mam 25 lat wiec szukam osob w podobnym wieku. Pozdrawiam

Potrzebuje: Partnerki na wesele 24 czerwca

Miasto: Krzeszów k Żywca
Dodano: 14 czerwca 2017
Cześć :) Poszukuję partnerki na wesele, które odbędzie się w górach 24 czerwca... Jeśli jesteś kobietą otwartą na nowe znajomości, lubiącą dobrą zabawę i tańce do białego rana to zapraszam na wesele. Zapewniam dojazd, nocleg i dobrą zabawę w górskich klimatach :) Coś o mnie... hmm szalony, zwariowany ciemnowłosy blondyn lubiący szybką jazdę i dobrą zabawę. Dobrze tańczę, uprawiam sport, a w wolnym czasie zwiedzam świat i poznaję nowe kultury, smaki, osobowości. Wzrost 170cm, sylwetka wysportowana. Jeśli jesteś zainteresowana napisz maila na adres: a.stanislawt@gmail.com. Pozdrawiam

Potrzebuje: Partnerki na wesele

Miasto: Kraków
Dodano: 14 czerwca 2017
Cześć, Witam serdecznie wszystkie Panie, Poszukuję wesołej, miłej i kulturalnej partnerki, najlepiej z Krakowa lub okolic (inne rejony Polski także mogą być) na wesele mojego przyjaciela, które odbędzie się 8 lipca w okolicach Krakowa. Pokrywam koszty transportu w dwie strony, ew. nocleg oraz pokrywam ew. inne koszty, all-inclusive. Gwarantuję wyśmienitą zabawę w dobrowym towarzystwie do białego rana. Szukam osoby otwartej, pozytywnej i lubiącej się bawić, najlepiej w wieku 20 - 29 lat. O mnie: pozytywny, komunikatywny facet w wieku 26, wzrost 178 cm. Szczupły, kulturalny brunet z Krakowa. Przed weselem proponuję spotkanie, aby się poznać i porozmawiać :) Jeśli jesteś zainteresowana napisz maila na adres partnerkanawesele0608@gmail.com. Pozdrawiam

Potrzebuje: WESELE 24 czerwca potrzebuje partnerki:) zapłacę

Miasto: Warszawa
Dodano: 14 czerwca 2017
Cześć potrzebuję partnerki na wesele które odbedzie się 24 czerwca w okolicach warszawy:) Za towarzystwo zapłacę niestety moja partnerka musi iść do pracy i zostałem na lodzie;/ Jestem fajnym brunetem na pewno się dogadamy . Oczekuje tylko towarzystwa i fajnej rozmowy. Pozdrawiam:)

Oferuje: Partner na imprezę.

Miasto: Piotrków Trybunalski
Dodano: 14 czerwca 2017
Witam mam 27 lat mam 178 cm wzrostu. Nie nadurzywam alkoholu pije tylko okazjonalnie. Bardzo lubię tańczyć, jestem otwarty na nowe znajomości jeżeli myślisz że to właśnie ja mógłbym dotrzymać Ci towarzystwa na imprezie napisz. durbaniak31@gmail.com

Potrzebuje: Potrzebuje inteligentnego, sympatycznego chlopaka geja jako partnera na wesele

Miasto: Tarnów
Dodano: 14 czerwca 2017
Jesli jestes odwazny, nie wstydzisz sie, kim jestes, lubisz jesc, pic i tanczyc za darmo, zostan moim partnerem. Ja jestem przystojnym, inteligentnym chlopakiem z duzymi brazowymi oczami i doktoratem. Wese moich znajomych w duzym miescie na pol nocnym wschodzie Małopolski w polowie sierpnia. Inni goscie glownie z zagranicy, otwarci, uprzejmi, sympatyczni. Nie boj sie, zadna krzywda Ci sie nie stanie. Pokaz gay pride, chodz ze mna, a moze to byc najlepsze wesele (z poprawinami w Twoim zyciu)

Potrzebuje: Wesele

Miasto: Rawa Mazowiecka
Dodano: 14 czerwca 2017
Tak sie złożyło ze partnerka na wesele mi odmowila towarzystwa:( wesele 17 czerwca w woj. lodzkim szukam kogos kto dotrzyma mi towarzystwa ja chlopak dobrze zbudowany 26 lat 195 wzrostu prosze o kontakt pod nr tel 663372931jestem gotow zaplacic za towarzystwo

Potrzebuje: Dziewczyny ! Poszukuję jednej z was !

Miasto: Częstochowa
Dodano: 13 czerwca 2017
Witajcie drogie pannie :) Szukam dziewczyny która z miłą chęcią poszłaby na wesele, które odbędzie się na początku Września. Coś o sobie ? Nie ma problemu .. Mam 22 lata, brunet, jestem wysokim chłopakiem który mierzy aż 188 cm, warunek jest jeden .. Nie możesz być wyższa ode mnie ..

Potrzebuje: Partner na wesele w Rzeszowie

Miasto: Rzeszów
Dodano: 13 czerwca 2017
Cześć : ) Może znalazłby się Ktoś kto lubi weselny klimat? Mam na myśli wesele moje kuzyna, które odbędzie się 29.07.2017r w Rzeszowie. Prawdopodobnie będą też poprawiny. Poszukuje partnera, osoby towarzyszącej, która umie i lubi, choć troszkę tańczyć i chciałby mi potowarzyszyć na tego typu uroczystości. Zaznaczam, że zależy mi na tym, aby Partner był z Województwa Podkarpackiego, a dokładniej z Rzeszowa lub jego bliskich okolic. Mam 32 lata i 155cm wzrostu i jestem ciemną blondynką. Uważam, że pasowałoby się spotkać, choć raz, abyśmy się komfortowo czuli na zabawie. Wiadomo, że koszty wesela ponoszę ja. Oczekuję w zamian dobrej zabawy z Twojej strony na parkiecie. Jeśli Ktoś byłby zainteresowany to udzielę wszelkich informacji w emailu: chomiczek224@wp.pl . Pozdrawiam wszystkich czytających nutka : )