+ dodaj ogłoszenie Studniówka

Oferuje: partner na wesele dla dziewczyny ;) zapraszam :)

Miasto: Kraków
Dodano: 9 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: Szukasz partnera na studniówke

Miasto: Warszawa
Dodano: 8 lutego 2017
Cześć jeśli nie masz z kimś pójść na wesele, to chętnie ci dotrzymam towarzystwa :) Mam 24 lat 189 cm wzrostu szczupły brunet jestem bez nałogów. Lubie tańczyć i dobrze się czuje na parkiecie. Ponadto umie się zachować i nie przyniosę ci wstydu:) love24@onet.com.pl

Potrzebuje: Twoja najwspanialsza przygoda juz czeka!!!

Miasto: Gdańsk
Dodano: 8 lutego 2017
Poszukiwany młody mężczyzna, który lubi sie bawić i przeżywać fantastyczne przygody. Jesli jestes tak samo zwariowany jak ja - szalona, niska brunetka i uwielbiasz tańczyć do samego rana, to zapraszam wlasnie Ciebie byś towarzyszył mi podczas mojej studniówki, która bez Ciebie bedzie nudna. To juz w tą sobote, wiec nie czekaj. Gwarancja dobrej zabawy w 100% . Boisz sie? Nie masz czego!!!! Napisz i przekonaj sie, czy rzeczywiście potrafię sprawic, ze to bedzie najlepsza noc Twojego życia!!!!

Oferuje: Partner na studniówkę 2017

Miasto: Warszawa
Dodano: 7 lutego 2017
Potrzebujesz reprezentatywnego partnera, który uwielbia tańczyć i nie da Ci nudzić się przy stole? Ktoś Cię wystawił, a chcesz, żeby ten wieczór był źródłem wspomnień na wiele lat? Uśmiechnięty, wysoki, konkretny facet chętnie potowarzyszy na studniówce. Potrafię porozmawiać na wiele tematów, w tańcu jestem niestrudzony i sprawia mi on ogromną radość :D Mam 20 lat, 187 cm wzrostu, włosy ciemny blond i niebieskie oczy, studiuję w Warszawie. Mogę dojechać jeśli zaciekawisz mnie swoją osobą. UWAGA: Nie imprezuję w piątki! Zapraszam do kontaktu przez tę stronę lub poprzez GG, mój numer: 61459438

Potrzebuje: Partnerki na studniówkę

Miasto: Tczew
Dodano: 7 lutego 2017
Poszukuje partnerki na studniówkę w dniu 10 lutego. Czemu dopiero teraz? Otóż moja dotychczasowa partnerka niestety nie jest w stanie dotrzymać mi towarzystwa. Oczekuję od partnerki otwartości oraz chęci rozmowy na wiele tematów. Oferuję zabawę w towarzystwie miłego oraz dosyć urodziwego chłopaka. Proszę o maila na adres: partnerkanastudniowke2017@onet.pl

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Miasto: Kraków
Dodano: 6 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: Partnerka na studniowke

Miasto: Katowice
Dodano: 5 lutego 2017
Cześć jeśli nie masz z kimś pójść na studniowke, to chetnie dotrzymam Ci towarzystwa :) Ciemna blondynka, 18lat 175 cm wzrostu. Lubie dobra zabawe, potrafie sie zachować i nie przyniose ci wstydu:) kontakt: studniowka1@op.pl

Oferuje: Inteligentny mężczyzna dla inteligentnej kobiety... ;)

Miasto: Poznań
Dodano: 3 lutego 2017
Dowiadujesz się, iż niebawem czeka Cię impreza firmowa, na którą większość współpracowników wybiera się z drugą połówką? Kuzynka niedługo będzie organizować przyjęcie z okazji chrztu swojej pociechy? Wiesz, że przekraczając próg sali, poczujesz te wszystkie spojrzenia dalszych ciotek, które będą tylko szukały okazji, aby zadawać pytania typu: Jak to taka ładna i nadal sama? Lub po prostu inna ciekawa sytuacja życiowa (kreatywność mile widziana) wymaga towarzystwa mężczyzny u Twojego boku? Uff masz szczęście, po drugiej stronie znajduje się osoba, która z przyjemnością wyciągnie Cię z opresji. ;) Kilka słów o Twoim potencjalnym rycerzu (na chwilę obecną białego konia nie posiadam, mechaniczne wystarczą). ;P Mężczyzna uwielbiający podróże, dobre wino, inspirującą muzykę, ceniący w sposób aktywny spędzać czas wolny oraz w miarę zdrowo się odżywiać.

Oferuje: ciąg dalszy...

Miasto: Poznań
Dodano: 3 lutego 2017
Jestem osobą lubiącą nowe wyzwania, posiadającą poczucie humoru, potrafię odpowiednio się zachować w towarzystwie oraz szybko dostosowuję się do danej sytuacji. ;) A jeśli chodzi o „kwestie techniczne” – Atrakcyjny wysoki brunet o brązowych oczach - 27 lat, 186 cm wzrostu, lekko sportowa sylwetka, gdyż aktywność fizyczna nie jest mi obca, bez nałogów. Mieszkam w okolicy Wrześni - Wielkopolska oraz o tym już wspominałem posiadam własny samochód i sądzę, że z pokonaniem większych odległości nie będzie problemów. Jeśli jesteś inteligentną, lekko zwariowaną lubiącą nieszablonowe rozwiązania kobietą to sądzę, iż wspólne spotkanie będzie obopólną przyjemnością, a nawet jestem tego pewien. ;) Tak więc jestem elastyczny w ogólnym słowa tego znaczeniu oraz otwarty na wszelkie propozycje, nie czekaj i pisz śmiało na e-maila martin_kas@interia.eu gdyż konkurencja nie śpi i inne kobiety mogą Cię uprzedzić. Pozdrawiam!

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela, studniówki itp.

Miasto: Katowice
Dodano: 30 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: walentynki

Miasto: Lublin
Dodano: 29 stycznia 2017
Witam, poszukuje partnerki na zabawe walentynkową która odbędzie się 17.02 w Lublinie. Coś o mnie 27 lat,175 cm wzrostu, normalna budowa ciała, mieszkam w woj, Małopolskim. Jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam do kontaktu: tomek1712@poczta.fm

Potrzebuje: Kawa - Kino

Miasto: Warszawa
Dodano: 27 stycznia 2017
Witam wszystkich. Ostatnio jakoś się tak złożyło, że nawet nie ma z kim pogadac, wyjść na kawe, czy do kina. Pomyślałem ze w końcu żyjemy w tym XXI wieku, gdzie internet jest bardzo popularny i być może znajdę chetną osobe, aby popisac, porozmawiac, poznać się, a gdy bedzie o czym rozmawiać, nie bedziemy sie nudzić w swoim towarzystwie, to wyskoczyć na jakąs zapoznawczą kawe, czy właśnie do tego kina z tytulu. Mam 25 lat, wiec szukam kogoś w podobnym wieku. Pozdrawiam

Potrzebuje: Kawa - Kino

Miasto: Warszawa
Dodano: 24 stycznia 2017
Witam wszystkich. Ostatnio jakoś się tak złożyło, że nawet nie ma z kim pogadac, wyjść na kawe, czy do kina. Pomyślałem ze w końcu żyjemy w tym XXI wieku, gdzie internet jest bardzo popularny i być może znajdę chetną osobe, aby popisac, porozmawiac, poznać się, a gdy bedzie o czym rozmawiać, nie bedziemy sie nudzić w swoim towarzystwie, to wyskoczyć na jakąs zapoznawczą kawe, czy właśnie do tego kina z tytulu. Mam 25 lat, wiec szukam kogoś w podobnym wieku. Pozdrawiam

Oferuje: Super partner na studniówkę :)

Miasto: Gdańsk
Dodano: 24 stycznia 2017
Witaj , jeśli nie masz jeszcze partnera na studniówkę a nie chciałabyś iść na nią sama to chętnie Ci pomogę i zrobię wszystko żeby ten wieczór był dla Ciebie czymś fantastycznym i wyjątkowym. Jestem wysokim , 22 letnim chłopakiem z Trójmiasta. Na codzień pracuje w tygodniu a w weekendy uczę się zaocznie , od wielu lat uprawiam sport jako hobby. Nie chcę się tutaj zachwalać za bardzo ale chudy ani gruby nie jestem ;) Lubie tańce , dobrą zabawę jestem zadbany , uśmiechnięty i kulturalny ( wydaję mi się że nie brzydki :D ) . Mam samochód więc mogę podjechać gdzieś w okolice Trójmiasta , najwyżej alkoholu nie będę pić co mi w cale nie przeszkadza. Po zabawie chętnie zaproszę Cię do hotelu (z dwoma osobnymi łóżkami :P ) aby odespać nieprzespaną noc , bądź zaproponuje masażyk zmęczonych całonocnymi tańcami stópek :) Jeśli chcesz się bawić wystrzałowo to się odezwij , także udzielę wszelkich informacji i odpowiem chętnie na wszystkie pytania. Chętną Panią zapraszam na mail macnow2016@wp.pl

Oferuje: Partner na studniówkę 2017

Miasto: Warszawa
Dodano: 23 stycznia 2017
Potrzebujesz reprezentatywnego partnera, który uwielbia tańczyć i nie da Ci nudzić się przy stole? Ktoś Cię wystawił, a chcesz, żeby ten wieczór był źródłem wspomnień na wiele lat? Uśmiechnięty, wysoki, konkretny facet chętnie potowarzyszy na studniówce. Potrafię porozmawiać na wiele tematów, w tańcu jestem niestrudzony i sprawia mi on ogromną radość :D Mam 20 lat, 187 cm wzrostu, włosy ciemny blond i niebieskie oczy, studiuję w Warszawie. Mogę dojechać jeśli zaciekawisz mnie swoją osobą. UWAGA: Nie imprezuję w piątki! Zapraszam do kontaktu przez tę stronę lub poprzez GG, mój numer: 61459438

Oferuje: partner na wesele / studniówkę / imprezę - zapraszam dziewczyny :)

Miasto: Kraków
Dodano: 23 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: Partnerka na studniówke

Miasto: Rzeszów
Dodano: 22 stycznia 2017
mam wolny weekend 4 lutego i może ktoś szuka partnerki na studniówkę :D średniego wzrostu blondynka, długie włosy i podobno ładna:D Uwielbiam tańczyć i gwarantuje zabawę do białego rana:)

Potrzebuje: Studniowka

Miasto: Rzeszów
Dodano: 21 stycznia 2017
Potrzebuje partnera na studniowke, ktora odbedzie sie na poczatku lutego. Jesli bylbys zainteresowany to napisz trp5@wp.pl

Potrzebuje: Studniówka 2017 / Poszukuję partnerki

Miasto: Zabrze
Dodano: 21 stycznia 2017
Hej, poszukuje partnerki na studniówkę, która odbędzie się na początku lutego. Zostałem sam i szukam kogoś na szybko. Jeśli masz ochotę na miło spędzony czas napisz :) golobb@op.pl

Potrzebuje: Partnerka na studniówkę

Miasto: Katowice
Dodano: 21 stycznia 2017
Cześć, szukam partnerki na studniówkę (okolice Katowic). Jestem szczupłym blondynem o średnim wzroście, potrafię się bawić :) Jeśli jesteś zainteresowana napisz, napewno się dogadamy: mmojmmail@o2.pl