Bielsko-Biała

Oferuje: partner na wesele dla dziewczyny ;) zapraszam!

Dodano: 4 grudnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: przetańczyć z Tobą chcę całą noc ;)

Dodano: 23 listopada 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele dla dziewczyny ;) zapraszam!

Dodano: 16 listopada 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny - wesele i inne okazje ;)

Dodano: 7 listopada 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny - wesele i inne okazje ;)

Dodano: 2 listopada 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Partner na Sylwestra

Dodano: 1 listopada 2017
Cześć ! Poszukuje partnera na pobyt noworoczny w SPA połączony z bałem Sylwestrowym (termin 29.12-01.01) w wiec szalona zabawa połączona z relaksem w towarzystwie atrakcyjnej 29latki idealny kandydat powinien być równie atrakcyjny,mierzyć min 180 cm ,mieć poczucie humoru i odnajdywać się na parkiecie !Jesli uważasz ze spełniasz kryteria i chcesz spędzić niezapomnianego Sylwestra pisz!

Oferuje: Dziewczyny wybiorę się z wami na wesele :)

Dodano: 17 października 2017
Witam Wszystkie Dziewczyny Coś o mnie mam 36 l 190 cm miły sympatyczny nie palący facet . Chętnie dotrzymam towarzystwa na weselu bądź innej imprezie :) Nie liczę na żadne wynagrodzenie . . . Liczy się dobra zabawa :) Jeśli chodzi o transport to mogę być samochodem i wtedy alkoholu nie piję . A tak w ogóle to trudno pisać o sobie bo każdy ma inne oczekiwana . Jeśli masz pytania zapraszam na maila lecz najlepiej jest się spotkać i porozmawiać realnie . Nie mam problemu z dojazdem w inne województwa . jurekjurek12@onet.pl Pozdrawiam

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela ;)

Dodano: 16 października 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Partnera na studniówkę :)

Dodano: 25 września 2017
Hej :) Jestem wysoką, szczupłą szatynką i potrzebuje partnera na studniówkę, która odbędzie się pod koniec stycznia w Bielsku. Mam 18 lat, 175 centymetrów wzrostu, dwie nogi i jestem w desperacji :). Szukam kogoś z poczuciem humoru, wyższego ode mnie. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej lub na adres e-mail Desperacja234.@gmail.com

Potrzebuje: Partnerka na wesele

Dodano: 12 września 2017
Witam :). Poszukuję partnerki na wesele, które odbędzie się 30 września w okolicach Bielska - Białej. Jestem sympatycznym facetem w wieku 25 lat o szczupłej budowie ciała oraz ponad 180 cm wzrostu. Szukam dziewczyny w wieku 23-27 lat, która lubi dobrą zabawę i taniec. Chętnie spotkam się przed dniem imprezy w celu bliższego poznania. Ze swoje strony zapewniam dobrą zabawę, uśmiech i miłą atmosferę do białego rana. Dodatkowo zapewniam dowóz i nocleg oraz mogę obiecać, jeśli to dla Ciebie ważne, że absolutnie nie muszę spożywać alkoholu. Jeśli jesteś zainteresowana to proszę o kontakt ---> mail: galeno@gazeta.pl

Oferuje: Twoja Super Partnerka na ważną uroczystość

Dodano: 5 września 2017
Witaj! Jeśli zapowiada Ci się jakaś ważna uroczystość typu wesele, bankiet, studniówka czy inna impreza okolicznościowa już nie musisz nie spać po nocach z powodu zmartwień związanych z faktem, że nie masz z kim iść, a samemu "to tak głupio". Z pomocą przychodzę ja - długowłosa blondynka, 170m, obiektywnie bardzo ładna, służąca poczuciem humoru i dobrą energią. Nie czekaj, tylko pisz na mojego maila - pracadladziewczyny@wp.pl Za imprezy jednodniowe biorę ok 700-1100 zł, zależy od czasu jaki muszę poświęcić na przygotowania, dojazd, choć wszystko do indywidualnego dogadania na kawce

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela ;) zapraszam dziewczyny!

Dodano: 25 sierpnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Osoby towarzyszącej ;)

Dodano: 18 sierpnia 2017
Moze jest tu jakas sympatyczna dziewczyna chetna, zeby pojsc ze mna na wesele? Najlepiej okolice BB lub do 100 km;) Ogarnę wszystko, Ty masz sie tylko dobrze bawic;) Czasu juz malo, wiec moze byc nawet nie "za darmo"

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela ;)

Dodano: 17 sierpnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: Twoja Super Partnerka na ważną uroczystość

Dodano: 17 sierpnia 2017
Witaj! Jeśli zapowiada Ci się jakaś ważna uroczystość typu wesele, bankiet, studniówka czy inna impreza okolicznościowa już nie musisz nie spać po nocach z powodu zmartwień związanych z faktem, że nie masz z kim iść, a samemu "to tak głupio". Z pomocą przychodzę ja - długowłosa blondynka, 170m, obiektywnie bardzo ładna, służąca poczuciem humoru i dobrą energią. Nie czekaj, tylko pisz na mojego maila - pracadladziewczyny@wp.pl Za imprezy jednodniowe biorę ok 700-1000 zł, zależy od czasu jaki muszę poświęcić na przygotowania, dojazd, choć wszystko do indywidualnego dogadania na kawce ;) PS. to ogłoszenie nie ma żadnego innego charakteru, niż widniejące w tytule, więc jeśli szukasz innych wrażeń to bardzo proszę uszanuj mój i swój czas i szukaj dalej. Miłego dnia :)

Oferuje: przetańczyć z Tobą chcę całą noc - podczas wesela ;)

Dodano: 11 sierpnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela ;) zapraszam dziewczyny!

Dodano: 9 sierpnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: przetańczyć z Tobą chcę całą noc - podczas wesela ;)

Dodano: 8 sierpnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela ;)

Dodano: 5 sierpnia 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Super towarzyszki na super wesele;)

Dodano: 4 sierpnia 2017
Nie masz planów na ostatni weekend sierpnia? Chętnie to zmienię;) Szukam wesołej, towarzyskiej, atrakcyjnej dziewczyny o wzroście do 170 cm i w wieku do 27 lat do towarzystwa na wesele w ostatni weekend sierpnia (niekoniecznie wszystkie wymagania, które podałem muszą się zgadzać więc napisz śmiało!) Gwarantowana dobra zabawa i miłe towarzystwo

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Dodano: 31 lipca 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: przetańczyć z Tobą chcę całą noc - podczas wesela ;)

Dodano: 24 lipca 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 28 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela dla dziewczyny ;)

Dodano: 20 lipca 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Poszukiwana

Dodano: 17 lipca 2017
Witam, poszukuję dziewczyny do towarzystwa na wesele, która swoją inteligencją, sprytem i wdziękiem zwróci uwagę wszystkich gości (muszę coś z tego wesela wynieść i do tego jest mi potrzebna ww osoba). Dobrze żeby kandydatka miała przeżyte około 9125 dni (+/- 3 doby), mierzyła 67 cali, kolor włosów obojętny. Jako dowodu na wysokie IQ nie wymagam żadnych dokumentów potwierdzających zdobycie wykształcenia, czy ukończenie kursów. Wesele będzie 19 sierpnia w Bielsku B. Zapraszam do współpracy.

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Dodano: 16 lipca 2017
Cześć dziewczyny ! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele dla dziewczyny ;) zapraszam!

Dodano: 13 lipca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela ;)

Dodano: 11 lipca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Szukam partnerki

Dodano: 6 lipca 2017
Hej ;) wybieram się na wesele 22 lipca do Łodzi i z pewnych przyczyn na ostatnią chwilę szukam partnerki, która mogłaby się ze mną wybrać na weselną zabawę ;) jeśli chodzi o moją osobę to mam 23 lata i pochodzę ze Śląska ;) transport, nocleg oraz wszystkie inne potrzebne rzeczy ja gwarantuje. Zależy mi tylko na towarzystwie oraz oczywiście na dobrej zabawie, co wydaje mi się, że przy mojej osobie jest dość łatwe ;) Pozdrawiam

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela ;)

Dodano: 29 czerwca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela, studniówki itp.

Dodano: 13 czerwca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl WOLNY TERMIN 17-18 CZERWCA !

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Dodano: 11 czerwca 2017
ześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Partnera na wesele 24-25.06.2017

Dodano: 5 czerwca 2017
Witaj :) jestem atrakcyjna kobietą, która potrebuje partnera na dwudniowe wesele, lubiacego tańczyć w wieku 36+ i wzroście 185cm+. Jesli jestes zainteresowany napisz do mnie:ladyinred37@gazeta.pl. Wcześniej chętnie się spotkam. Pozdrawiam

Oferuje: Twoja partnerka na wesele/imprezę

Dodano: 4 czerwca 2017
Witaj. Jeśli zamartwiasz się, że nie masz z kim iść na ważną uroczystość a nie bardzo uśmiecha Ci się opcja pójścia samemu to Twoje problemy właśnie się skończyły :D Nazywam się Iza, jestem otwartą, zabawną i łatwo nawiązującą nowe kontakty dwudziestolatką z którą w pozytywnej atmosferze możesz spędzić wieczór. Posiadam miłą aparycję, 169cm wzrostu i jestem szczupła - dorabiam również jako modelka. Za imprezy tego typu zazwyczaj biorę ok. 500 zł, ale z każdym umawiam się indywidualnie i jestem elastyczna. Mieszkam na Śląsku, lecz nie jest dla mnie problemem dojechać. Pisz śmiało, chętnie wyślę Ci moje zdjęcia i dogadam szczegóły. Dobrego dnia! email - pracadladziewczyny@wp.pl PS. Panom którzy źle zrozumieli moje ogłoszenie z góry dziękuję..

Potrzebuje: Partnera na wesele 24-25.06.2017

Dodano: 1 czerwca 2017
Witaj :) potrzebuję partnera na wesele wiek 37+, wzrost 186+, towarzyski lubiący tanczyc. O mnie: jestem atrakcyjna i niezalezna kobieta w wieku 36 lat, w zeszłym roku rozstalam się. Jeśli jesteś zainteresowany zapraszam do kontaktu, napisz coś o sobie i wyślij parę swoich foto: ladyinred37@gazeta.pl

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie podczas wesela ;)

Dodano: 25 maja 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Dodano: 23 maja 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Wesele

Dodano: 6 maja 2017
Witam, poszukuję partnerki na sierpniowe wesele, które odbędzie się w Bielsku B. Nie mam żadnych wymagań odnośnie poszukiwanej osoby ;p. WIęcej informacji na priv.

Potrzebuje: Partnerka na wesele 29.04 PILNE!

Dodano: 23 kwietnia 2017
Witam, pilna sprawa !! Wesele jedniodniowe w okolicach Bielska Białej dnia 29 kwietnia, potrzebna partnerka na ceremonię i przyjęcie weselne, zainteresowane kandydatki najlepiej w wieku do 25 lat, gdyz sam tyle mam, wysoki dobrze zbudowany, więcej szczegółów na maila weselewesele12345@gmail.com. Ratujcie drogie Panie!!

Potrzebuje: Teatr zaprasza

Dodano: 20 kwietnia 2017
Uwaga, ogłasza się casting do roli Kliminy w spektaklu pt. "Wesele" Uroczysta prapremiera będzie mieć miejsce latem 2017r. w Teatrze w Bielsku - Białej. Wymagania stawiane potencjalnym kandydatkom: wiek: 20 - 26.5 lat duże poczucie humoru życzliwość, łagodne usposobienie bardzo dobra kondycja fizyczna (przede wszystkim w zakresie pracy nóg) Doświadczenie w podobnych rolach będzie dodatkowym atutem. Prosimy o przesłanie do dnia 31.07.br swojego CV na adres jannowak160@interia.pl, w tytule proszę wpisać dokończone zdanie: "Chcę zagrać w spektaklu, bo..." Terminy przesłuchań kandydatek zostaną ogłoszone w niedalekiej przyszłości. Jednocześnie informujemy, że pozostałe role już są obsadzone przez znanych i lubianych aktorów młodszego i starszego pokolenia. Wśród nich wielkie sławy. Napisz do nas i przekonaj się jak wygląda wesele "od kuchni".

Potrzebuje: Poszukuję partnerki na wesele 29.04

Dodano: 19 kwietnia 2017
Witam drogie Panie, poszukuje partnerki na wesele w okolicach Bielska Białej, które odbedzie sie 29 kwietnia br, wesele jest jednodniowe, krotko o sobie 25 lat, wysoki 189cm, zapewniam swiętna zabawe i taniec do bialego rana, wszelka organizacje związana z dojazdem zapewniam :)oczywiscie miloby było sie spotkać wczesniej :) Jezeli jesteś zainteresowana pisz weselewesele12345@gmail.com

Potrzebuje: Partnerka na wesele 29.04

Dodano: 15 kwietnia 2017
Witam drogie Panie, poszukuje partnerki na wesele w okolicach Bielska Białej, które odbedzie sie 29 kwietnia br, wesele jest jednodniowe, krotko o sobie 25 lat, wysoki 189cm, zapewniam swiętna zabawe i taniec do bialego rana, wszelka organizacje związana z dojazdem zapewniam :)oczywiscie miloby było sie spotkać wczesniej :) Jezeli jesteś zainteresowana pisz weselewesele12345@gmail.com

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela ;)

Dodano: 18 marca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele / studniówkę / imprezę - zapraszam dziewczyny :)

Dodano: 8 marca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele / studniówkę / imprezę - zapraszam dziewczyny :)

Dodano: 1 marca 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: PARTNER NA WESELE DLA DZIEWCZYNY ;)

Dodano: 23 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele -Bielsko, Pszczyna, Tychy, Katowice, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec itp.

Dodano: 20 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela, studniówki itp.

Dodano: 18 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Dodano: 13 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele dla dziewczyny ;) zapraszam :)

Dodano: 9 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: dotrzymam towarzystwa dziewczynie ;)

Dodano: 6 lutego 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele -Bielsko, Pszczyna, Tychy, Katowice, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec itp.

Dodano: 29 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela, studniówki itp.

Dodano: 24 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na studniówkę - Bielsko, Katowice, Pszczyna, Tychy, Czechowice, Skoczów, Cieszyn

Dodano: 23 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: spędzanie wolnego czasu

Dodano: 17 stycznia 2017
Hej, chętnie poznam towarzyszkę do spędzania razem czasu wolnego. Jeśli tak jak ja, lubisz aktywnie spędzać czas na bieganiu, pływaniu, snowboardzie lub cokolwiek fajnego. To się odezwij. Chodzi mi o zwykłą znajomość, choć nie wykluczam czegoś więcej. Mam 25 lat. Pozdrawiam. slawekd1991@gmail.com

Oferuje: swoje towarzystwo dla dziewczyny podczas wesela lub studniówki ;)

Dodano: 13 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na studniówkę - Bielsko, Katowice, Pszczyna, Tychy, Czechowice, Skoczów, Cieszyn

Dodano: 2 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele / studniówkę / imprezę - zapraszam dziewczyny :)

Dodano: 2 stycznia 2017
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele / studniówkę / imprezę - zapraszam dziewczyny :)

Dodano: 29 grudnia 2016
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Potrzebuje: Partnerka na studniówkę

Dodano: 23 grudnia 2016
Cześć! Poszukuję partnerki na studniówkę. Coś o mnie ? Mam 19 lat, ok. 185 cm, brunet z umiarem do picia ;). Jeżeli jesteś zainteresowana to proszę o kontakt e-mail : adahil125@gmail.com . Studniówka jest początkiem lutego. Mile widziany link do profilu fb ;). Przed studniówką spotkanie zapoznawcze ;).

Oferuje: partner na studniówkę - Bielsko, Katowice, Pszczyna, Tychy, Czechowice, Skoczów, Cieszyn

Dodano: 22 grudnia 2016
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela, studniówki itp.

Dodano: 22 grudnia 2016
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na wesele / studniówkę / imprezę - zapraszam dziewczyny :)

Dodano: 20 grudnia 2016
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: partner na studniówkę - Bielsko, Katowice, Pszczyna, Tychy, Czechowice, Skoczów, Cieszyn

Dodano: 18 grudnia 2016
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl

Oferuje: swoje towarzystwo podczas wesela / studniówki ;)

Dodano: 17 grudnia 2016
Cześć dziewczyny! :) Jeśli poszukujesz kulturalnej osoby towarzyszącej na wesele bądź inną okazję to chętnie Ci pomogę. Mam 27 lat, ok 180 cm wzrostu, oraz szczupłą budowę ciała. Jestem osobą bez nałogów, po studiach. Towarzyski, z poczuciem humoru. Taniec w parze nie jest mi obcy ;) Pochodzę z woj. śląskiego (okolice Bielska) ale moja propozycja dotyczy także innych województw. Masz pytania do mnie? Napisz koniecznie! Kontakt mailowy: alexbb5555@wp.pl Z pewnością odpiszę. ogłoszenie dotyczy m.in. Katowic, Krakowa, Kielc, Łodzi, Warszawy, Lublina, Radomia, Wrocławia, Opola, Gliwic, Rybnika, Częstochowy, Tarnowa, Rzeszowa, Bielska i wielu innych miejscowości ;) Szczególnie mile widziane wiadomości od dziewczyn z województw: śląskiego i małopolskiego! (mam najbliżej) :):):) ->> alexbb5555@wp.pl